Dit barns faglige udvikling

Vores undervisning og pædagogik har udvikling og fællesskab i centrum.

Der samarbejdes intens i klassen

Vores undervisning og pædagogik har udvikling og fællesskab i centrum

Vi har en anerkendende tilgang til dit barn, og er optagede af, at det udvikler sig både fagligt og socialt. Alle børn skal være en del af fællesskabet både i klassen og på tværs af årgange.

Vi har fokus på, at det enkelte barn i videst mulige omfang opnår sit faglige, personlige og sociale potentiale, og oplever læring og undervisning inden for nærmeste udviklingszone. Ligeledes ønsker vi, at man som elev på Gammelgaardsskolen oplever sammenhæng i eget skoleforløb i et trygt fællesskab båret af stærke relationer.

På Gammelgaardsskolen arbejder vi for, at det enkelte barn oplever en rød tråd igennem hele sit skoleforløb. Gennem skabelsen af den røde tråd arbejder vi på at sikre helhed for børnene både i indskolingen på mellemtrinnet og i udskolingen for at mindske sårbarheden i overgangen mellem disse.

Vores læringsvejledere giver systematisk sparring til årgangs- & klasseteams med særligt fokus på dansk og matematik. I fællesskab skabes der via faglige forløb og metodevalg en mere kvalificeret undervisning til gavn for barnets faglige udvikling.